آلبوم تصاویر
در آینه رسانه ها
کد خبر: ۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۸
print
send
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خبر داد
در پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی 800 نفر متهم بوده‌اند که برای 250 نفر کیفرخواست صادر شده و برای برخی دیگر هم صادر خواهد شد، در بین این‌ها افراد مطرحی هم هستند که ممکن است از این مصادیق باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی به نقل از ایسنا؛ سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر دادگستری در جلسه روز سه‌شنبه (14 آبان 1392)در این کمیسیون خبر داد.

اسفنانی اظهار کرد: یکی از نمایندگان سوالی را از وزیر دادگستری در مورد اظهارات اخیر قاضی سراج مطرح کرد که گفته بود اگر تعدادی از یقه سفیدها دستگیر و مجازات شوند مبارزه با فساد شکل بهتری می‌گیرد، در این رابطه این سوال مطرح شد که این افراد چه کسانی هستند و آیا اقدامی در این رابطه صورت گرفته یا خیر؟
 
وی افزود:‌ وزیر دادگستری در توضیحاتی در این رابطه گفت که در پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی 800 نفر متهم بوده‌اند که برای 250 نفر کیفرخواست صادر شده و برای برخی دیگر هم صادر خواهد شد، در بین این‌ها افراد مطرحی هم هستند که ممکن است از این مصادیق باشند.
 
نماینده مردم فریدن در مجلس ادامه داد: بعد از طرح این سوال و پاسخ وزیر بنا شد یک ماه مهلت داده شود تا اگر تصمیم جدیدی در این پرونده اتخاذ شد به اطلاع کمیسیون رسانده شود.
 
اسفنانی یادآور شد: سوال کریمی قدوسی نماینده مشهد از وزیر دادگستری در مورد علت تاخیر در رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی نیز مطرح شد که ایشان پاسخ دادند این پرونده تاخیری نداشته و آقای کریمی قدوسی هم از پاسخ وزیر قانع شدند.

انتهای پیام/
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: