آلبوم تصاویر
در آینه رسانه ها
کد خبر: ۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۲
print
send
وزیر دادگستری در گفتگو با تسنیم:
وزیر دادگستری گفت: بنده لیست اموال خود را ارائه داده‌ام و شنیدم که بسیاری از وزرا و معاونان رئیس جمهور لیست اموال خود را ارائه کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام‌ و المسلمین پورمحمدی؛ وزیر دادگستری (17 آبان 1392) در گفتگو با تسنیم، در خصوص اعلام اموال مسئولان اظهار داشت: پیگیری ارائه لیست اموال مسئولان دولت قبلی نیز به‌عهده وزارت دادگستری نیست، چرا که وظیفه رئیس قوه قضائیه است و این امر انجام شده است و در حال حاضر برای تمام وزرای فعلی، رئیس‌جمهور و معاون رئیس‌جمهور دفترچه فرستاده شده تا لیست اموال کامل ضبط و به رئیس قوه قضائیه فرستاده شود.
 
وی ادامه داد: این موضوع مربوط به قوه قضاییه است، بنابراین این دستگاه باید در این زمینه توضیح دهد ولی باید بگویم که بنده لیست اموال خود را ارائه داده‌ام و شنیده‌‌ام که بسیاری از وزراء و معاونان رئیس جمهور لیست اموال خود را ارائه کرده‌اند.
 
پورمحمدی در خصوص 10 یقه‌سفید در کشور، افزود: رئیس سازمان بازرسی درباره وجود 10 یقه سفید در کشور مطالبی گفته بود و همچنین مطرح شده بود که در پرونده فساد 3 هزار میلیاردی یقه‌سفیدها وجود داشتند که تعدادی از آنها محاکمه، تعدادی به زندان و تعدادی نیز اموالشان گرفته شده است که معاونان وزیر نیز در آن پرونده بودند.
 
وزیر دادگستری گفت: بنده به درخواست نمایندگان برای در خصوص "یقه سفید‌ها" در کمیسیون قضایی مجلس حاضر شدم و اطلاعاتی در این زمینه به آنها منتقل کردم.
 
انتهای پیام/

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: