آلبوم تصاویر
در آینه رسانه ها
کد خبر: ۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸
print
send
در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم پرورش عنوان شد
وزیر دادگستری درباره محاکمه سران فتنه گفت: آنچه که خیر و منفعت کشور است، باید انجام شود و اقتدار و انسجام و انشاءالله با قدرت جلوی دشمن ایستادن، مصلحت کشور است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی به نقل از ایسنا؛ وزیر دادگستری در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم علی‌اکبر پرورش (9 دی 1392) در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در مورد هدایایی که مرتضوی در زمان ریاست خود در سازمان تامین اجتماعی به نمایندگان مجلس داده است، اظهار کرد: کار خلافی انجام شده است و ما هرچه خلاف قانون باشد را قبول نداریم. این موضوع باید تعقیب و پیگیری شود.

وی در مورد پیش‌نویس منشور حقوق شهروندی نیز با بیان این‌که «این منشور در حال تجمیع و بررسی است» گفت: ویراستاری نخست این منشور بیرون آمده است و ان‌شاءالله که اصلاح می‌شود.

خبرنگاری در مورد محاکمه متهمان اتفاقات سال 88 سوالاتی را مطرح کرد که در پاسخ پورمحمدی با بیان این‌که «آن‌چه که خیر و منفعت کشور است باید انجام شود»، تصریح کرد: انسجام و ایستادن با قدرت جلوی دشمنان مصلحت کشور است.

وزیر دادگستری درباره خبر دستگیری بابک زنجانی که شامگاه 9 دی اتفاق افتاده بود، گفت: من از جزئیات و کلیات دستگیری بابک زنجانی اطلاعی ندارم.


انتهای پیام/
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: