آلبوم تصاویر
در آینه رسانه ها
کد خبر: ۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱
print
send
پورمحمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
وزیر دادگستری گفت: مذاکرات ایران و 1+5 به حفظ اقتدار ما در فضای بین‌المللی کمک می‌کند و قطعا این روند موانع را از سر راه ما برمی‌دارد.
 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی؛ وزیر دادگستری امروز (18 آبان 1392) در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ترورهای اخیر به وقوع پیوسته و هم چنین مذاکرات 1+5 گفت: مذاکرات هسته‌ای حوزه متفاوتی با مسئله امنیت داخلی کشور دارد و قطعا حوادث اخیر نمی‌تواند تاثیری در فضای مذاکرات داشته باشد.
 
وی ادامه داد: شرایط امنیتی کشور از ابتدای انقلاب شرایط حساسی داشته،‌ درگیری‌ها و شهادت‌ها از آن دوران تا امروز به اشکال مختلف ادامه دارد، اما ما باید راه و اصول خود را طی کنیم و در تامین امنیت به خود متکی باشیم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این مطلب که ما در تامین امنیت داخلی به خود متکی هستیم، اظهار داشت: اقتدار ما در اختیار خودمان است و از مذاکرات نیز باید در این دست استفاده کنیم ما نمی‌توانیم از مذاکرات برای تامین امنیت استفاده کنیم، اما مطمئنا این مسئله موانع را از سر راه ما برداشته و سرعت را برای رسیدن به این امر بالا می‌برد.  

وی افزود: مذاکرات ایران و 1+5 به حفظ اقتدار ما در فضای بین‌المللی کمک می‌کند و قطعا این روند موانع را از سر راه ما برمی‌دارد.
 
وزیر دادگستری در پایان خاطر نشان کرد: کشوری که می‌خواهد به دستاوردهای بالا دسترسی داشته باشد باید به نیروهای داخلی متکی باشد و خوشبختانه این وضعیت در کشور ما وجود دارد.
 
انتهای پیام/
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: