آلبوم تصاویر
در آینه رسانه ها
کد خبر: ۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸
print
send
وزير دادگستري در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس:
وزير دادگستري به كاركنان وزارت دادگستري توصيه كرد تفكر بسيجي و انقلابي كه رابطه مستقيم با احقاق حق و عدالت دارد را سرلوحه كار خود قرار داده و از ايستادگي براي اجراي عدالت و هزينه دادن در اين راه هراسي نداشته باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌زسانی حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی؛
مراسمي به مناسبت هفته دفاع مقدس(2 مهر 1392) با حضور وزير دادگستري، معاون سياسي نيروي زميني سپاه پاسداران و جمعي از ايثارگران و بسيجيان وزارت دادگستري و سازمان تعزيرات حكومتي برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمين پور محمدي وزير دادگستري در اين مراسم ضمن گراميداشت ايام هفته دفاع مقدس، گفت: تاريخ ما سرشار از ايثارگري‌ها و ايستادگي‌ها به پاي آرمان‌هاست كه اين موجب عظمت و سربلندي ما و باعث افتخار ملت عظيم ايران است. اگر امروز ايران در مقابل دشمنان ايستادگي مي كند به بركت حق خواهي و مقاومت و پايداري است كه ميراث ارزشمند دفاع مقدس است.

وزير دادگستري افزود: حضور مقتدرانه و عزتمندانه رييس جمهور در مجامع بين‌المللي به پشتوانه حمايت مردمي بوده و روساي جمهور ما در گذشته نيز حايز اين پشتيباني بوده اند كه بهره برداري از اين ظرفيت و دستاوردهاي كسب شده بستگي به هنر و درايت دولتمردان داشته و دارد. ما بايد ظرفيت‌ها را به خوبي شناخته و در طراز ملت بزرگ ايران مذاكره كنيم و اهداف كشورمان را پيش ببريم.

وي همچنين افزود: جهاد مايه زندگي انسان‎هاست و هويت بخش جامعه است. مبارزه اصالت فكر را ارايه مي دهد و اگر كسي آرمانش و باورش ارزشمند و اصيل باشد، حاضر است همه چيز خود را براي آن فدا كند. اگر امروز جمهوري اسلامي ايران در برابر دشمنان قدار و مستكبر ايستادگي مي كند، به دليل وجود مردمي است كه به بركت مقاومت و روحيه شجاعت، قدرت مضاعف پيدا كرده اند.
 
پورمحمدي در خصوص اخلاق بسيجي گفت: زندگي بسيجي زندگي بدون حزن و ترس است و بسيجي كسي است كه از زندگي و همچنين تهديد دشمن ترسي ندارد.

وزير دادگستري در ادامه سخنانش به كاركنان وزارت دادگستري توصيه كرد تفكر بسيجي و انقلابي كه رابطه مستقيم با احقاق حق و عدالت دارد را سرلوحه كار خود قرار داده و از ايستادگي براي اجراي عدالت و هزينه دادن در اين راه هراسي نداشته باشند.

براساس این گزارش در ابتداي اين مراسم سردار كريمي، معاون سياسي نيروي زميني سپاه نيز در سخناني به بيان خاطراتي از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

وي گفت: يكي از مهمترين ويژگيهاي گراميداشت دوران دفاع مقدس، بهره برداري از اقيانوس عظيم معنوي در جهت اعتلاي فرهنگي است و براي نمونه بزرگترين ويژگي شهدا بصيرت و صداقت آنهاست كه مي بايست سرلوحه و الگوي ما در جامعه باشد.

كريمي ادامه داد: امروز جمهوري اسلامي ايران به رغم وجود مشكلات و تحريمهاي اعمال شده از سوي غرب در بهترين وضعيت خود پس از پيروزي انقلاب قرار دارد.

انتهای پیام/
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: