آلبوم تصاویر
در آینه رسانه ها
کد خبر: ۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۱
print
send
پورمحمدی در نشست شورای قضایی ایلام:
وزیر دادگستری با بیان اینکه کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی در ایلام ریشه فرهنگی دارد، گفت: خوشبختانه هماهنگی، همکاری و همدلی در استان ایلام سطح مناسب و مطلوبی دارد و این حاکی از موفقیت مدیریت سیاسی استان ایلام است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی ظهر امروز (سه‌شنبه 26 شهریور 1392) در نشست شورای قضایی استان ایلام اظهار داشت: هماهنگی و تعامل مردم با دستگاه‌های قضایی در ایلام مطلوب است.

وزیر دادگستری ادامه داد: این تعامل و همکاری از عوامل تاثیرگذار در کاهش پرونده‌های قضایی در استان ایلام است که باید مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی در ایلام ریشه فرهنگی دارد، گفت: کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی از دغدغه‌های مسئولان امر است که در استان ایلام به این مهم عنایت شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی همچنین در حاشیه‌های این مراسم با اشاره به اینکه برای نخستین بار در دولت یازدهم به استان ایلام سفر کرده‌ام، اظهار داشت: حضور در استان شهیدپرور ایلام را برای خود مایه مباهات و خرسندی می‌دانم.

وزیر دادگستری اضافه کرد: استان ایلام از جمله‌ استان‌های قهرمان‌پرور و رشید نظام مقدس جمهوری اسلامی است و دارای تاریخ بسیار ارزشمند، فاخر و ماندگاری است.

پورمحمدی تصریح کرد: خوشبختانه هماهنگی و همکاری و همدلی در استان ایلام سطح مناسب و مطلوبی دارد و این حاکی از موفقیت مدیریت سیاسی استان ایلام است.

وزیر دادگستری گفت: خوشبختانه حوزه قضایی استان ایلام نیز دارای مدیریتی منسجم، فعال و پر تلاشی است. 

وی ادامه داد: ورودی‌ها و خروجی‌ها پرونده‌های استان بیانگر حجم تلاش و پیگیری قضایی در حد مطلوب و قابل ارائه و قابل تقدیر است.

  وزیر دادگستری دولت یازدهم اضافه کرد: زمان اطاله دادرسی خوشبختانه نزدیک به میانگین و در نقاطی زیر میانگین است. 

پورمحمدی تصریح کرد: این موضوع در استان ایلام یکی از نقاط مثبت و قابل توجه است که باید استمرار داشته باشد.

وزیر دادگستری گفت: خدمات قضایی و غیر قضایی که در استان ایلام و توسط سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه ارائه می‌شود در حد توان قابل قبول است.

وی ادامه داد: استان ایلام خوشبختانه جزو استان‌های خوب از حیث جرم‌خیزی بوده و جرائم آن به نسبت دیگر استان‌های کشور پایین‌تر است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی افزود: این مهم نیز به فرهنگ عمومی جامعه بر می‌گردد و امیدواریم با پیگیری‌ها به عمل آمده وضعیت در استان هرچه بهتر شود.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: