آلبوم تصاویر
در آینه رسانه ها
کد خبر: ۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۱
print
send
در حاشیه مراسم تودیع و معارفه وزیر دادگستری
وزیر دادگستری در جمع خبرنگاران گفت: بودجه امسال دولت براي وزارت اجرايي نيست و ما به طور قطع اصلاحيه به مجلس خواهيم داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی؛ حجت الاسلام و المسلمین مصطفی  پورمحمدي وزير دادگستري كشورمان (9 شهریور 1392) در حاشيه مراسم توديع و معارفه وزیر دادگستری  با بیان اینکه بودجه امسال دولت براي وزارت اجرايي نيست و ما به طور قطع اصلاحيه به مجلس خواهيم داد، افزود: بررسي ما نشان مي‌دهد بودجه مصوب مجلس براي وزارت دادگستري اجرايي نيست.

وي همچنين در بحث استفاده قوه قضاييه از دستبندهاي الكترونيك نيز گفت: استفاده از اين دستبندها باعث مي‌شود تا جمعيت كيفري كاهش پيدا كند و اين موقعيت را فراهم مي‌كند تا اشراف كاملتري بر متهمان و محكومان داشته باشيم.

پومحمدي همچنين درخصوص قيمت ديه و به روز بودن آن گفت: بررسي ها و مطالعات ما نشان مي‌دهد هرگاه قيمت ديه به روز باشد و همگام با قيمت هاي روز تعيين شود موجب بازدارندگي از وقوع برخي جرايم مي‌شود.

وزير دادگستري همچنين درخصوص لايحه افزايش اختيارات وزير دادگستري گفت: از آنجا كه وزير قبلي اين لايحه را امضا نكرده بود مجلس آن را برگرداند.

‫وي تأكيد كرد: قوه قضاييه در اين باره نظرات خود را دارد و هنوز نظر نهايي را در اين باره اعلام نكرده است.

پورمحمدي گفت: ما نيز با قوه قضاييه هنوز درباره اين لايحه به نگاه مشتركي نرسيده‌ايم و در صورتي كه مجلس و قوه قضاييه به يك نظر مشترك برسند ما نيز با آنها همكاري مي‌كنيم.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: