آلبوم تصاویر
در آینه رسانه ها
کد خبر: ۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۵
print
send
رییس مرجع ملی کنوانسیون مالکیت معنوی:
وزیر دادگستری در جلسه شورای سیاستگذاری مالکیت معنوی، میراث عظیم دینی و تمدنی را مهمترین مالکیت معنوی دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی؛ حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در جلسه شورای سیاستگذاری مالکیت معنوی (8 دی 1392) در سخنانی به تشریح اوضاع کنونی حاکم بر جهان پرداخت و با بیان این‌که «ملت ما مفتخر به پیروی از راه پیامبر بزرگ اسلام و ائمه معصومین هستند»، تدین به دین اسلام را عامل افزایش برکات و عنایات دانست.

 وی افزود: در این دنیای وانفسا که همه چیز قلب شده و حقایق مسخ و ارزش‌ها لگدکوب شده‌اند و بدی‌ها و زشتی‌ها سکه بازار و در مقابل حقیقت و پاکی و طهارت به زاویه رفته و غبار محجوریت یا بدعت و فتنه بر آن‌ها نشسته است، رسالت بزرگی بر دوش ماست.

وزیر دادگستری با اشاره به سالروز نهم دی ماه خاطرنشان کرد: باید بدانیم که دشمن لحظه‌ای از ما غافل نیست و از هر حرکت و اشتباه ما بهره‌برداری و سوءاستفاده می‌کند و سخت‌ترین لطمات را بر ما وارد می‌آورد.

وی گفت: ما سختی‌های بسیاری را پشت سر گذاشته‌ایم و پاداش بزرگی در پی تحمل سختی‌ها و مرارت‌ها وجود دارد و هرکه می‌خواهد به قله برسد باید سختی‌های راه نیز تحمل کند.

وزیر دادگستری ادامه داد: در حوادث سال 88 نیز امام حسین(ع) به کمک ما رسید و فتنه‌ای را که دامنگیر ما شده بود و شقاق شدید اجتماعی را بوجود آورده بود با حضور آگاهانه و پرشور مردم همچون آبی شفاف و شفا بخش پاک کرد و از بین برد.

وی که رییس مرجع ملی کنوانسیون مالکیت معنوی است در ادامه این جلسه گفت: مهمترین مالکیت معنوی ما همین میراث عظیم دینی و تمدنی ماست و نباید خود را در چند کنوانسیون رسمی و محدود محبوس کنیم؛ بدانیم فراتر از این مسایل میراث بزرگی در اختیار ماست که متولی و مسوول این میراث در تاریخ معاصر هستیم که میراثی فرابخشی، فرامنطقه ای و فراملی است.

وی در پایان با اعلام این مطلب که دولت مرجع جدی تصمیم‌گیری و هماهنگی است، در زمینه مالکیت معنوی خواستار احصای تمامی عرصه‌های مرتبط و ارایه تعریف دقیق از مفاهیم شد تا بر پایه آن بتوان به نظامنامه‌ای هماهنگ و جامع دست یافت.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: