آلبوم تصاویر
در آینه رسانه ها
کد خبر: ۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۳
print
send
حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی در جمع خبرنگاران؛
وزیر دادگستری درباره تصمیم نهایی برای اجرای حکم مجدد علیرضا.م، فرد زنده مانده از اعدام گفت: فکر می‌کنم دیگر مصلحت نباشد حکم را اجرا کنیم البته با تلاش‌هایی که کرده‌ام اجمالا با جواب مثبت هم روبرو شده‌ام.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ وزیر دادگستری در حاشیه مراسم روز کارشناسی رسمی دادگستری که سه‌شنبه (30 مهر 1392) در مجتمع فرهنگی_ ورزشی شهید بهشتی قوه قضائیه برگزار شد گفت: لوایح قوه قضائیه که توسط دولت با تاخیر برای تصویب به مجلس می رفت، باعث شد که قوه قضائیه پیشنهاد دهد که اگر تاخیر از سوی دولت زیاد شود، خودش به طور مستقیم آن را به مجلس برساند که مجلس هم آنرا تصویب کرد البته امیدواریم این اتفاق هرگز نیفتد، چرا که دولت جدید اعلام کرده مر قانون را رعایت می کند و نمی گذارد این اتفاق بیفتد.
 
وی در پاسخ به این سوال که یکی از اعضای دولت گفته قلیان کشیدن بانوان آزاد است اظهار داشت: خیلی چیزها آزاد است اما نباید آن را تشویق و ابراز کنیم، البته ما که دخانیات را ممنوع نکردیم اما نمی خواهیم این امر را تشویق کنیم چرا که کار جالبی نیست.
 
وزیر دادگستری درباره لایحه جامع وکالت تصریح کرد: این لایحه در حال آماده شدن است ،اما چون در دولت قبلی تصویب شده بود طبعا به یک مرور نیاز داشت که ما آن را با سرعت انتقال خواهیم داد.
 
پورمحمدی در پایان درباره تصمیم نهایی درباره اجرای حکم مجدد علیرضا.م، فرد زنده مانده از اعدام خاطرنشان کرد: در ابتدا باید بینیم که این شخص بهبود می یابد چرا که هم اکنون با دستگاه نگهداری می شود اما فکر می‌کنم دیگر مصلحت نباشد حکم را اجرا کنیم البته با تلاش هایی که کرده ام اجمالا با جواب مثبت هم روبرو شده‌ام.  
 
انتهای پیام/
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: