آلبوم تصاویر
در آینه رسانه ها
کد خبر: ۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۷
print
send
پورمحمدی در دیدار با اعضاي ستاد برگزاري مراسم ارتحال مرحوم عسگراولادي:
وزیر دادگستری در دیدر با جمعي از اعضاي ستاد برگزاري مراسم ارتحال مرحوم حبیب‌الله عسگراولادي، گفت: عسگراولادي زندگي پربركتي داشت و در اين راستا تعظيم اين ارزش‌ها وظيفه همه بوده و مي بايست فرهنگ تكريم ذخاير بزرگ و ارزشمند نظام در جامعه جا بيافتد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی؛ وزير دادگستري، بعدازظهر روز دوشنبه (11 آذر 1392) با جمعي از اعضاي ستاد برگزاري مراسم ارتحال مرحوم حبیب‌الله عسگراولادي ديدار و گفتگو كرد.

در اين ديدار حجت‌الاسلام و المسلمین پومحمدی ضمن اشاره به خصايل اخلاقي مرحوم عسگراولادي در دوران حياتش، خواستار معرفي بيشتر خدمات ارزشمند وي به جامعه در عرصه‌هاي مختلف خدمت به نظام شد.

وي گفت: شان و منزلت و جايگاه مرحوم عسگر اولادي بسيار بالا بود و همه نسبت به خدمات و سوابق ارزشمند ايشان حق بر گردن داريم و سپاسگذار پاكي، مجاهده، خوش نفسي و مردمي و ولايي بودن ايشان هستيم.

پورمحمدي همچنين افزود: عسگراولادي زندگي پربركتي داشت و در اين راستا تعظيم اين ارزش‌ها وظيفه همه بوده و مي بايست فرهنگ تكريم ذخاير بزرگ و ارزشمند نظام در جامعه جا بيافتد.

در ابتداي اين ديدار نيز "محمد نبی حبيبي" دبير كل حزب موتلفه اسلامي و "حاج‌حيدري" به نمايندگي از اعضاي ستاد برگزاري مراسم ارتحال مرحوم عسگر اولادي با تشكر از حضور وزير دادگستري در تمامي مراسم ارتحال به بيان برخي از خصوصيات برجسته آن مرحوم پرداخت.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: