آلبوم تصاویر
در آینه رسانه ها
کد خبر: ۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱
print
send
حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی:
وزیر دادگستری گفت: استواری و عدم انحراف از مسیر انتخاب‌شده؛ از افراد، شخصیت‌های ماندگار و اسطوره‌ای می‌سازد که به لطف خدا در نظام جمهوری اسلامی چنین شخصیت‌هایی به وفور یافت می‌شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی به نقل از فارس؛ مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری (16 آبان 1392) در حاشیه مراسم تشییع پیکر حبیب‌الله عسکراولادی، با اشاره به حضور با شکوه مردم تهران در این مراسم گفت: این جمعیت نشان داد که ملت ایران همچنان قدردان پیشتازان و پیشگامان انقلاب اسلامی است و راهشان را ادامه خواهند داد.
 
وی بر همین اساس ادامه داد: به نسل آینده نیز باید متذکر شد که موفقیت امروز به پاس رشادت‌های افرادی چون عسگراولادی است.
 
وزیر دادگستری با اشاره به سابقه مبارزاتی مرحوم عسکراولادی طی 64 سال خاطرنشان کرد: مسیر مبارزاتی عسکراولادی با طاغوت و استکبار آرمانی و بسیار روشن است.
 
پورمحمدی آرمان‌گرایی بر پایه اعتقادات، صداقت در عمل، استوار بودن و صادقانه برای مردم تلاش کردن را از جمله شاخصه‌های اخلاقی مرحوم عسکراولادی برشمرد و افزود: زندگی او بر پایه چنین شاخص‌های اخلاقی استوار بود.
 
وی در پایان با بیان اینکه عسکراولادی یک اسوره بود، تصریح کرد: استواری و عدم انحراف از مسیر انتخاب شده از افراد، شخصیت‌های ماندگار و اسطوره‌ای می‌سازد که به لطف خدا در نظام جمهوری اسلامی چنین شخصیت‌هایی به وفور یافت می‌شوند.
 
انتهای پیام/
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: