آلبوم تصاویر
در آینه رسانه ها
کد خبر: ۲۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۳
print
send
در حاشیه دومین جلسه هیئت دولت
وزیر دادگستری گفت: دولت مصمم است با دقت و کار کارشناسی قبلی اجازه ندهد مصوبات، امتیاز ویژه‌ای برای گروه‌ها، ا‌فراد و بنگاه‌های خاص ایجاد کند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی به نقل از فارس؛ وزیر دادگستری در پایان جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات لازم برای جلوگیری از ویژه‌خواری‌ها افزود: باید مطالعات کارشناسی قبل از مصوبات، خوب انجام شود اما بعضی از وقت‌ها به علت بی دقتی و بی توجهی مصوبه ای از جایی پیشنهاد و به سرعت تصویب می‌شود و عملا امتیاز ویژه و فوق العاده درآمد سازی برای جمعی، بخشی و منطقه ای ایجاد می‌کند که تبعات زیادی دارد.

وی اضافه کرد: دولت تصمیم گرفت در این مسائل خیلی دقت کند و قرار شد درباره مصوبات قبل از تصویب، مطالعات خوبی انجام گیرد تا مصوبات برای عموم مردم مفید باشد و امتیاز خاصی برای فرد، گروه و جناح خاصی نباشد.

پور محمدی در پاسخ به پرسشی در این باره که چگونه به مردم اطلاع رسانی خواهید کرد گفت : این مصوبات منتشر می شود اما مردم خیلی وقت ها از پشت صحنه ها خبر ندارند ، مهم این است که تیم تصویب کننده دقت کند و اجازه ندهد چنین مصوبات خاص تصویب و بخشی از فعالان اقتصادی از قبل آنها تبدیل به غول اقتصادی شود.

وی گفت:دقت در دولت های قبلی بوده و اکنون هم هست ، قوه قضاییه هم نظارت و دیگر دستگاه ها هم کمک می کنند و این جزو روال جاری و عادی ماست که باید آن را تعقیب کنیم.

پور محمدی در پاسخ به پرسشی درباره گزینه ریاست سازمان بازرسی کل کشور گفت: ‌در این باره به قوه قضاییه مشورت داده ایم و آنها نیز در حال رایزنی هستند.

انتهای پیام/
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: