آلبوم تصاویر
در آینه رسانه ها
کد خبر: ۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰
print
send
حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی:
رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: مسئولان بايد با تدبير و اقتدار مطالبات ايران را دنبال كنند و نبايد فريب تبهكاري و توطئه دشمن را بخورند در اين صورت در تمام عرصه‌هاي كشور حركت رو به رشد خود را ادامه خواهيم داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی؛ رئیس سازمان بازرسی کل کشور طي سخناني در مراسم راهپيمايي روز قدس قم (11 مرداد 1392) در حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: جايگاه جمهوري اسلامي در شرايط كنوني بسيار تعيين كننده است و اين نظام سكوي اطمينان و ستون استوار و پرچم برافراشته تاريخ معاصر است و به همين دليل شاهد دشمني روزافزون عليه انقلاب اسلامي هستيم.

امروز دفاع از نظام اصلي‌ترين حركت ديني، ولايي، ملي و جهاني است

وي تاكيد كرد: امروز دفاع از نظام اصلي‌ترين حركت ديني، ولايي، ملي و جهاني است، امام راحل حفظ نظام را از اوجب واجبات دانست و تلاش در اين راه تكليفي بر تك تك مردم است و نظام در صورتي مي‌تواند به رسالت خود عمل كند كه در حوزه سياسي، اقتصادي و علمي مقتدر باشد.

وي افزود: امام خميني(ره) با پرچم وحدت، حركتي فراملي را رقم زد و مطابق تعاليم امام، موضوع فلسطين فقط آوارگي يك ملت نيست بلكه تغيير نقشه جهاني در تاريخ معاصر است.

پورمحمدي بيان داشت: انقلاب اسلامي ما مبدأ بزرگ تحول شد، اين انقلاب صرفاً يك انقلاب شيعي و ايراني نيست و اين انقلاب يك انقلاب جهاني با ظرفيتي جهاني و تأثيرات جهاني است و امام راحل در انقلاب اسلامي سه پرچم ملي ايراني اسلامي، وحدت امت اسلام و پرچم قدس را بر افراشت.

وي ابراز داشت: با پيروزي انقلاب حركت عملي و مقتدرانه جمهوري اسلامي براي جلوگيري از سيل ويرانگر رژيم صهيونيستي آغاز شد و سفارت اسرائيل در روزهاي نخستين انقلاب به‌دست فلسطينيان سپرده شد و رهبران فلسطيني در كنار ايران به جنبش خود حركت و شور بيشتري بخشيدند.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: قدس مركز توحيد و عبوديت در طول هزاران سال بوده است و شاهد آوارگي مردم اين ديار و از بين بردن اماكن مقدس هستيم و جمهوري اسلامي به‌عنوان يك نظام حق طلب طبيعي بود كه براي دفاع از فلسطين حركت كند.

پورمحمدي تاكيد كرد: غاصبان قدس يك قوم تبهكار، فاسد، طغيانگر و دنياطلب هستند و اين خصوصيات امروز به‌عنوان نماد تمدن معاصر مطرح است و كساني فلسطين را اشغال كرده‌اند كه مدعي تمدن برتر معاصر هستند. آنان خود را از نژاد برتر دانسته و بالاترين دستاوردهاي بشري را متعلق به خود مي‌دانند.

وي ادامه داد: مسئله مبارزه با غاصبان قدس فراتر از موضوع اشغال يك سرزمين و آوارگي يك ملت است و داستان فلسطين و جدا كردن آن از امت اسلام در پي يك طراحي استعمارگرانه و جهان‌خوارانه و سلطه‌طلبانه شكل گرفته است.

رئيس بازرسي كل كشور تاكيد كرد: اشغال فلسطين براي تغيير نقشه جهان و توسعه سلطه‌گري در اشكال جديد خود است و لذا موضوع فلسطين يك موضوع ديني، انساني، منطقه‌اي و جهاني است و امروز پس از هفتادسال موضوع فلسطين به‌عنوان يكي از موضوعات اول جهان در آمده است.

حجت‌الاسلام والمسلمين مصطفي پورمحمدي در جمع راهپيمايان قم افزود: امام خميني(ره) در اوايل دهه 40 بيش از 50 سال فرياد آزادي و دفاع از مظلومان را سر داد كه با پيروزي انقلاب در برابر ويرانگري‌هاي صهيونيست ايستاد و سفارت اسراييل در اوايل انقلاب بسته شد و رهبران فلسطيني در كنار امام حيات تازه‌اي را تجربه كردند.

رئيس سازمان بازرسي كشور تصريح كرد: در اولين ماه مبارك رمضان سال 58، امام راحل با پيام ارزشمند خود آخرين جمعه ماه رمضان را روز قدس ناميدند و امروز پس از 34 سال فرياد خروشان به تبعيت از امام وجود دارد.

پورمحمدي در خصوص غصب سرزمين‌هاي فلسطيني، افزود: نظام جمهوري اسلامي نظام حق‌طلب و حق‌خواه است كه موضوع فلسطين را تنها به معناي غصب قدس نمي‌داند چرا كه اين حركت ضد بشري توسط صهيونيست تعقيب شده است.
 
هولوكاست بهانه صهيونيست‌ها براي غصب فلسطين است/ يهوديان تفكرات انحرافي خود را تا مرز آدم كشي و دنياطلبي پيش برده‌اند

رئيس سازمان بازرسي كشور درباره تصرف فلسطين عنوان كرد: اولين گروه مهاجر يهود در سال 1878 با 9 هزار نفر يهودي در منطقه تل‌آويو امروز آغاز شد كه براي شهرك‌هاي مسكوني و توسعه كشاورزي مستقر شدند.

پورمحمدي با بيان نوعي تحريف تاريخي توسط صهيونيست بيان كرد: آنها به بهانه جريان هولوكاست داستان تصرف خود را توجيه مي‌كنند درحالي‌كه سال‌هاي قبل از جنگ جهاني اول و دوم حركت يهود به سرزمين اشغالي رقم خورده است.

رئيس سازمان بازرسي كشور با بيان اين‌كه «در سال 1917، 11 درصد يهودي در فلسطين حضور داشتند و در سال 1921 يهوديان ترور و آدم كشي و قتل عام خود را آغاز كردند» افزود: سير مهاجرت چهارم در سال 1924 با 67 هزار يهودي آغاز شد كه همگي نشانگر حركت يهودي‌ها در يك توطئه جهاني با حمايت از استكبار جهاني است.

پورمحمدي افزود: اسرائيل 1948 با اعلام رسميت خود توانست با حمايت آمريكا اولين پايگاه اتمي خود را در 1957 تشكيل دهد و با حمايت جنايتكاران فرانسه به‌نام مهد حقوق بشر بيش از 5 بمب اتمي در سال 1966 بسازد كه امروز اين ميزان به بيش از 200 بمب اتمي رسيده است.

وي با اشاره به جمعيت يهود كمتر از 20 ميليون نفر در جهان ادامه داد: يهوديان نژادپرست و خودخواه، خود را برتر از جهانيان مي‌دانند و با افكار رهاشده از خدا و انسان‌محوري حاضر به اختلاط با قوم ديگري نيستند.

رئيس سازمان بازرسي كشور افزود: يهوديان تفكرات انحرافي خود را تا مرز آدم كشي و دنياطلبي پيش برده‌اند و با رباخواري و تبهكاري و مال‌پرستي و فساد و انحراف فكري به‌عنوان انسان‌هايي سنگدل در جهان شناخته‌شده‌اند.

پورمحمدي درباره علت مخالفت جهان با كشور ايران گفت: با پيروزي انقلاب اسلامي ايران مبدأ تحول بزرگي در مخالفت با فتنه‌گري‌هاي اسرائيل آغاز شد چرا كه انقلاب ما تنها انقلاب اسلامي و ايراني و شيعي نبود بلكه با انقلابي جهاني موضع خود را در دفاع از مظلومان جهان اعلام كرد.
 
مردم با حضور در روز قدس با رهبر انقلاب تجديد پيمان كردند/ اميدواريم مشكلات اقتصادي با تدبير دولت جديد رفع شود

وي گفت: امام سه پرچم بزرگ اهل بيت و عزت اسلامي، وحدت ميان مسلمانان جهان و پرچم جهاني را در حمايت از همه مظلومان در جهان برافراشت و اگر امروز متأسفانه شاهد فروپاشي فكري، اعتقادي و عاطفي در جغرافيا هستيم نشان توطئه‌چيني استكبار عليه مسلمانان است.

پورمحمدي گفت: مستكبران، ايران را سكوي اطمينان، ستون استوار و پرچم برافراشته در تاريخ معاصر مي‌دانند و از اين روز از هيچ حركتي در مخالفت با ايران فرو نمي‌گذارند و مردم با حضور در روز قدس با رهبر تجديد پيمان كردند زيرا مي‌دانند تلاش استكبار پوچ است.

وي عنوان كرد: سياستمداران با تدبير و اقتدار مطالبات ايران را دنبال و با ديپلماسي مدبرانه حركتي ديگر در رفع مشكلات بينديشند.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: مسئولان بايد باتدبير و اقتدار مطالبات ايران را دنبال كنند و نبايد فريب تبهكاري و توطئه دشمن را بخورند در اين صورت در تمام عرصه‌هاي كشور حركت رو به رشد خود را ادامه خواهيم داد.

رئيس سازمان بازرسي كشور همچنين خاطرنشان كرد: فتنه 88 به معناي شكستن پايه وحدت ملي بود و ملت ما نبايد اجازه تكرار آن را بدهد همان‌گونه كه متأسفانه حركت برخي در 22 بهمن موجب شرمساري بود و نبايد اجازه داد رمز وحدت با چنين حركاتي خدشه‌دار شود.

پورمحمدي درباره رفع مشكلات نيز ابراز اميدواري كرد تا در دولت جديد با كنترل منابع، رعايت اولويت‌ها، توجه به تخصص‌ها و باتدبير مشكلات اقتصادي كشور از ميان برود و شاهد تحولات اقتصادي در آينده نزديك باشيم.

انتهای پیام/
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: