آلبوم تصاویر
در آینه رسانه ها
کد خبر: ۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۲:۲۱
print
send
پورمحمدی در پیام نوروزی:
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پیام نوروزی به مناسبت حلول سال 1392 ضمن تبریک سال نو، بر قانون مداری، نظم، نظارت و مبارزه با فساد که از مطالبات اصلی مردم است، تاکید کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پیام نوروزی به مناسبت حلول سال 1392 ضمن تبریک سال نو، بر قانون مداری، نظم، نظارت و مبارزه با فساد که از مطالبات اصلی مردم است، تاکید کرد.

متن پیام رئیس سازمان بازرسی کل کشور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللیل والنهار، یا محول الحول والاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال

ستایش و سپاس خدای را که بهار آفرید و دوستان و یاران خود را از ساکنان دیار بهار برگزید.

بهار خوبی و زیبائی، طراوت و شادابی را به شما همکاران عزیز و خانواده محترمتان و همه مردم شریف ایرانِ اسلام، ولایت، عشق، سرافرازی، حماسه و اقتدار تبریک می‌گویم.

سالی که پشت سرگذاشتیم پر از فراز و فرود، کامیابی و دغدغه، امید و دلهره بود که با حضور آگاهانه و هوشمندانه در هنگامه 22 بهمن، عبوری موفق و شکوهمند داشت و انتظار می‌بریم که ملت بزرگ ما در رزمگاه 24 خرداد با ایفای نقشی ماندگار، چرخه زندگی خود را در بزرگراه سعادت، عزّت و پیشرفت قرار دهد.

بی‌تردید قانون‌مداری، نظم، نظارت و مبارزه با فساد از مطالبات اصلی مردم است که بایستی پاسخی در خور یابد و سازمان بازرسی، نقشی محوری و بنیادین در این مسیر دارد که امیدوارم همکاران عزیز با تلاش بیشتر و همت والاتر و بکارگیری روشهای متنوع این خواسته را عملی سازند.

از خداوند منان روزگاری نیک و فرجامی کامیاب برای همه آرزو می‌کنم و از پیشگاه مبارک عصاره همه خوبیها حضرت بقیةالله الاعظم ارواحنا فداه مسئلت دارم همه ما را از نظر لطف و عنایت و دعای خیر سیراب فرمایند. با آرزوی بهروزی و پایداری ملت شریف ایران و آرزوی سلامت و سربلندی رهبر معظم انقلاب اسلامی.

مصطفی پورمحمدی

1391/12/29

نام:
ایمیل:
* نظر: