آلبوم تصاویر
در آینه رسانه ها
کد خبر: ۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴
print
send
در دومین روز سفرهای استانی؛
کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در دومین روز سفرهای استانی خود وارد استان اصفهان شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین "مصطفی پورمحمدی"، کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در دومین روز سفرهای استانی خود صبح امروز (20 فروردین 1392) وارد "اصفهان" شد.

براساس این گزارش پورمحمدی در این سفر استانی با دانشجویان دانشگاه نطنز، امام جمعه اصفهان، مردم ملک‌شهر، علما و روحانیون، نخبگان و مردم ذرین‌شهر دیدار می‌کند.
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور روزگذشته (19 فروردین ماه 1392) نیز به شهر یزد سفر و در بدو ورود به يزد در مزار «آيت‌الله شهيد حاج شيخ محمد صدوقي» و گلزار شهداي يزد حضور يافت و نسبت به مقام شامخ شهيدان اداي احترام كرد.
 
 وی پس از آن در جمع اعضاي اتاق بازرگاني، صنعت، معدن، تجارت و اصناف استان يزد در محل پارك علم و فناوري اقبال حضور يافت و سخنراني کرد.

پورمحمدی در این دیدار با بیان اینکه مديريت عالي بايد قدرت هدايت متخصصين جامعه را داشته باشد، عنوان کرد: با مشكلات اقتصاد و صنعت كشور از نزديك آشنا هستم و بزودي برنامه جامع صنعت و معدن و راه‌هاي برون‌رفت از اين مشكلات را اعلام خواهم كرد.

معاون سیاسی جامعه روحانیت مبارز در ادامه این سفر استانی در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد حضور یافت و در سخنانی اعلام کرد: یکی از برنامه‌های اساسی دولت من تحول اداره و مبارزه با فساد است؛ عده‌ای در کشور به راحتی تهمت می‌زنند و فرار به جلو می‌کنند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: