آلبوم تصاویر
در آینه رسانه ها
کد خبر: ۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵
print
send
پورمحمدی در حاشیه تجمع بزرگ مردم ولایت‌مدار شهرری:
وزیر دادگستری در ارتباط با برخورد نظام با سران فتنه گفت: این پیام محکم را به تمام دنیا داده‌ایم که تمام تصمیمات ما از موضع قدرت است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در حاشیه تجمع بزرگ مردم ولایت‌مدار شهرری به‌مناسبت یوم‌الله 9 دی که در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بگذارید پرونده سران فتنه و محاکمه آن‌ها در جای خودش تصمیم‌گیری شود و انشاءالله آنچه که به نفع مصالح نظام است صورت بگیرد.

وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه حفظ نظام و حمایت از رهبری، رسیدن به آرمان‌ها و تامین منافع ملی برای ما اولویت دارد، گفت: این اهداف از هر طریقی که امکان‌پذیر باشد وظیفه ماست که آن را تعقیب کنیم.

پورمحمدی با بیان اینکه راه ملت ایران روشن است و امت به‌خوبی جواب سران فتنه و فتنه‌گران را داده است، خاطرنشان کرد: موضوعات کوچک را در کشور بزرگ نکنیم. ملت راه خودش را انتخاب کرده و دارد با عزت خط روشن را تعقیب می‌کند و مردم به درستی پیرو رهبری هستند و رهبر فرزانه هم به خوبی هدایت‌های خودشان را انجام می‌دهند.

این مقام مسئول بیان داشت: موانعی سر راهمان هست ولی وزن موانع به اندازه خودش است. این اشتباه است که در کشور موانع کوچک را بزرگ می‌کنیم و حس خیلی بدی به ما دست می‌دهد و هر روز فکر می‌کنیم که سنگ بزرگی بر سر راه ما قرار دارد.

وی افزود: نظام هرچه صلاحش باشد همان را باید انجام دهد. اگر یک موقعی نیاز باشد که بگذرد این گذشت از روی ضعفش نیست بلکه از موضع قدرت و انسجام ملی در حال تصمیم‌گیری و حرکت هستیم.

پورمحمدی ادامه داد: اگر این اصول را حفظ کردیم موفق خواهیم بود یعنی از موضع قدرت بجنگیم،‌ صلح کنیم و حتی از موضع قدرت عفو کنیم.

وزیر دادگستری تاکید کرد: این پیام محکم را به تمام دنیا داده‌ایم و جهانیان می‌‌دانند که تمام تصمیمات ما از موضع قدرت است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ موانع و آن‌هایی که خلاف مسیر و آرمان‌های ملت حرکت کردند و برخی نیز هنوز در حال حرکت هستند و یا ادامه می‌دهند خودشان می‌دانند که برخورد نظام با آن‌ها از موضع قدرت است.

وزیر دادگستری در پایان با تاکید بر اینکه اگر رافت هم هست از موضع قدرت و مصلحت نظام است. تصریح کرد: این موضع ماست، امر بر کسی مشتبه نشود که برخورد نظام با دشمنان از موضع ضعف است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: