آلبوم تصاویر
در آینه رسانه ها
کد خبر: ۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۳
print
send
پيام تسليت وزير دادگستري به مناسبت درگذشت حبيب‌الله عسکراولادی/
حجت الاسلام والمسلمين پورمحمدي به مناسبت در گذشت حبيب الله عسکر اولادي پيام تسليتي صادر كرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی؛ وزیر ددادگستری به مناسبت در گذشت حبيب‌الله عسکر اولادي، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری و یار دیرین حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پيام تسليت صادر كرد.
 
متن پیام وزیر دادگستری به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
مِن المؤمنين رجال صَدقوا ما عاهدوا الله عليه فمنهم مَن قضي نَحبه  و منهم من ينتظر
 
و ما بدّلوا تبديلا
 
فقدان مرد خستگي ناپذير ميدان هاي سخت، پايمرد عرصه سياستمداريِ اخلاقگرا و انقلابيِ پرخروشِ آرام، مرحوم حاج حبيب الله عسكراولادي را به رهبر فرزانه، دوستداران نظام و ايران و بازماندگان محترم او تسليت مي گويم. آن مرحوم، بحق، از سابقون انقلاب بود و در فراز و نشيب مبارزه، همواره، آهنگ و فرهنگ امام، روحانيت و ولايت داشت.

تربيت و نشو و نماي او در خانداني باتقوا و دين خواه و حضور در كوران مبارزه با ستم طاغوتيان، او را با درد مردم آشنا كرد؛ چنانكه انديشه «امداد» به مردم هميشه با او بود. او از رهپويان صادقي بود كه تا آخرين دم، بر سر پيمان خود با انقلاب ماند. رحلت او در نخستين روز ماه عزاي حسيني، يادآور اشتياق انقلابيون ارزشمدار ما به خاطره ازلي و شكوهمند ولايت شيعي است. اين جانب در اين روزهاي گرامي، از بارگاه حضرت حق، براي ايشان، مغفرت بي پايان و رحمت بي كران مي طلبم. اللهم اغفره واحشره مع محبيك.
 
مصطفي پورمحمدي
وزير دادگستري
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی؛ مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی، روز سه‌شنبه 14 آبان 1392 پس از دوماه و نیم تحمل بیماری دارفانی را وداع گفت.
 
انتهای پیام/
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: