آلبوم تصاویر
در آینه رسانه ها
کد خبر: ۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۲
print
send
وزیر دادگستری دولت دهم:
وزير دادگستري دولت دهم در خصوص برنامه‌هاي ارائه شده وزير پيشنهادي وزارت دادگستري گفت: با توجه به اينکه بنده چهار سال وزير دادگستري بوده‌ام، معتقد هستم برنامه‌هاي ارائه شده حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدي به مجلس، بسيار خوب و کارشناسي شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ مرتضي بختياري با اشاره به برنامه حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدي برای وزارت دادگستری دولت یازدهم، در خصوص مهمترين اولويت کاري وزير آينده گفت: تببين وظايف مورد اشاره در اصل 160 قانون اساسي(که در بند "ع " ماده 211 قانون برنامه پنج ساله پنجم هم به آن اشاره شده)، مهمترين اولويت است که در برنامه ارائه شده وي به مجلس نيز اين مطلب آمده است.
 
وزیر دادگستری تصريح کرد: در اين بند آمده است بايد لايحه‌اي براي استفاده از ظرفيت‌هاي وزارت دادگستري تهيه شود که به طور کلي اين لايحه بسياري از نارسايي‌هاي موجود را برطرف مي‌کند.

وی در خصوص برنامه‌هاي ارائه شده وزير پيشنهادي وزارت دادگستري گفت: با توجه به اينکه بنده چهار سال وزير دادگستري بوده‌ام، معتقد هستم برنامه‌هاي ارائه شده حجت‌الاسلام پورمحمدي به مجلس، بسيار خوب و کارشناسي شده است.

بختياري در پايان خاطر نشان کرد: باتوجه به توانايي‌هاي بسياري که در وي سراغ داريم و همچنين مقبوليت وي نزد قوه قضاييه، مقننه و دولت آينده يعني دولت يازدهم اميدواريم بالاترين رأي را به خود اختصاص داده و به عنوان بهترين گزينه در وزارت دادگستري مشغول خدمت شوند.

انتهاي پيام/
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: