آلبوم تصاویر
در آینه رسانه ها
کد خبر: ۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
print
send
رئیس‌جمهوری ایران در جلسه رای اعتماد به کابینه یازدهم:
حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روحانی در جلسه دفاع از وزاری کابینه با بیان اینکه ورمحمدی نیاز به معرفی ندارد، گفت: پورمحمدی هم در بخش اجرا و هم در بخش قضا کارنامه موفقی داشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی صبح امروز (21 مرداد 1392) برای دفاع از وزرای پیشنهادی خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

رئیس‌جمهوری کشورمان در این جلسه در دفاع از حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی، وزیر پیشنهادی دادگستری گفت: پورمحمدی نیاز به معرفی ندارد، سال‌ها وزیر کشور بوده است و در سمت‌هایی نظیر رئیس بازرسی کل کشور نیز فعالیت داشته است.

روحانی عنوان کرد: پورمحمدی از فضلای حوزه علمیه قم است که تحصیلات عالیه در سطح اجتهاد دارد و در هر سمتی که فعالیت کرده است، موفق بوده و کارنامه خوبی داشته است.

رئیس جمهور اظهار داشت:‌ پورمحمدی هم در بخش اجرا و هم در بخش قضا کارنامه موفقی داشته است و در حال حاضر نیز به عنوان استاد حوزه و دانشگاه فعالیت می‌کند که می‌توانیم از وی علاوه بر رابط بین قوه مجریه و قوه قضائیه در زمینه‌های دیگر نیز بهره بگیریم.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: