آلبوم تصاویر
در آینه رسانه ها
کد خبر: ۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰
print
send
ملکشاهی با اشاره به تخصص و تعهد پورمحمدی در نهادهای مختلف:
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، با اعلام اینکه کارنامه موفق پورمحمدی در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در چند سال اخیر غیرقابل کتمان است، گفت: با حضور پورمحمدی در وزارت دادگستری، این وزارتخانه آینده روشنی دارد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی به نقل از خانه ملت؛ الهیار ملکشاهی با اشاره به معرفی مصطفی پورمحمدی به عنوان وزیر پیشنهادی دادگستری در دولت یازدهم، گفت: خوشبختانه پورمحمدی در حوزه حقوقی و قضایی دارای سوابق بسیار بالا است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه پورمحمدی در چند سال اخیر در دستگاه قضا به عنوان قاضی، دادستان و رئیس سازمان بازرسی تجارب بسیار بالایی را به دست آورده است، تصریح کرد: به طور حتم از زمانی که وی مدیریت سازمان بازرسی را بر عهده گرفته، این سازمان به همت پورمحمدی به نتایج بسیار خوب دست پیدا کرده است.

وی با تأکید بر اینکه پورمحمدی در چند سال اخیر در جهت تقویت بخش انفورماتیک و انضباط اداری سازمان بازرسی تلاش کرده است، گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های وی، قانون سازمان بازرسی کشور در مجلس اصلاح شد و قرار است در آینده نزدیک اصلاحات جدیدی انجام شود.

ملکشاهی تصریح کرد: وی توانست مدیریت وزارت کشور را بر عهده بگیرد، که این وزارتخانه در آن زمان به دستاوردهای خوبی دست یافت.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اعلام اینکه تخصص و تعهد پورمحمدی در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در چند سال اخیر غیرقابل کتمان است، افزود: وی دارای تمام خصوصیات و ویژگی‌های یک وزیر دادگستری است، از این رو به‌طور حتم این وزیر پیشنهادی از نمایندگان مجلس رأی بسیار بالایی خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه وزیر دادگستری مهم‌ترین وزیر در کابینه دولت است، یادآور شد: تنها وزیری که درباره وظایف و اختیاراتش در قانون اساسی بحث شده، وزیر دادگستری است، از طرف دیگر تمامی مسئولیت‌های برقراری ارتباط میان سه قوه بر عهده وزیر دادگستری است.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، با اعلام اینکه وزرات دادگستری تنها وزارتخانه‌ای است که وزیر آن از سوی سران سه قوه انتخاب می‌شود، گفت:‌ با حضور پورمحمدی در وزارت دادگستری، این وزارتخانه آینده روشنی دارد، از این‌رو امیدوارم با حضور وی در این وزارتخانه، قانون افزایش اختیارات وزارت دادگستری در مجلس تصویب شود.

پایان پیام/

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: